Elke klacht aangaande een wedstrijd is ontvankelijk indien deze via e-mail op het
secretariaat werd ingediend binnen de 10 kalenderdagen na de wedstrijddag.
Deze klacht wordt door het bestuur behandeld binnen de dertig kalenderdagen na ontvangst. Indien 1 van de
partijen zich met het door het bestuur genomen beslissing niet kan verzoenen, kan zij binnen de 10
kalenderdagen na het ontvangen van deze beslissing, klacht indienen bij de Klachtencommissie.
Dit gebeurt via e-mail naar het secretariaat In de link hieronder kan men alle gegevens terug vinden i.v.m. de klachtencommissie.
Alle partijen zullen binnen de 30 dagen door de Klachtencommissie worden uitgenodigd.
De commissie neemt ter zaken een definitieve beslissing na alle partijen te hebben gehoord.
Een partij die ter zitting niet kan aanwezig zijn mag zich laten vertegenwoordigen door een gevolmachtigde.
Deze moet hiertoe een door de clubverantwoordelijke ondertekende volmacht kunnen voorleggen.
De competitieverantwoordelijke of een door het bestuur aangeduid bestuurslid woont de zittingen met advies gevende stem bij.
De door de Klachtencommissie genomen beslissing wordt binnen de 8 dagen via e-mail meegedeeld ann alle betrokken partijen.